Дистанційне навчання з 11.01.2021 по 22.01.2021

До уваги учнів та батьків!

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»  з 8 січня 2021 року до 24 січня 2021 року забороняється відвідування закладів освіти.

Враховуючи  вищезазначене, рішенням педагогічної ради № 8 від 04 січня 2021 року  з 11 січня 2021 року по 22 січня 2021 року форму навчання буде змінено на дистанційну.

Засоби для синхронного навчання – конференції Zoom. Для асинхронного навчання  – мережева папка «Дистанційне навчання» для передачі файлів на платформі Google. Для тестування – платформи «Всеосвіта», «На урок», форми Google, з обов’язковим інформуванням за день до проведення тестування та розміщенням посилання у мережевій папці.

Відповідно до санітарних вимог скорочено тривалість уроку для синхронного навчання.

Розклад дзвінків:

І зміна ІІ зміна Початкова школа
1 8.00-8.30 12.20-12.50 8.00-8.15. 8.20-8.35
2 8.40-9.10 13.00-13.30 8.50-9.05 09.10-09.25
3 9.20-9.50 13.40-14.10 9.35-09.50 09.55-10.10
4 10.00-10.30 14.20-14.50 10.20-10.35 10.40-10.55
5 10.40-11.10 14.55-15.25 (перерви  всередині по 5 хвилин на спільні фізкультхвилинки)
6 11.20-11.50 15.30-16.00
Обідня перерва
7 12.20-12.50
8 13.00-13.30

 

З учнями 5-6-х класів фізкультхвилинки слід планувати в зручний час відповідно до структури уроку. Учні 7-11-х класів проводять фізкультхвилинки під час перерв між уроками самостійно. Якщо урок за розкладом проводиться в асинхронному режимі, то учні в цей час можуть виконувати завдання, надані вчителем.

Рекомендації вчителям:

  • При плануванні завдань для асинхронного навчання та всіх домашніх завдань дотримуватися рекомендованого обсягу.
  • Забезпечувати зворотній зв’язок з учнями.
  • Звертати особливу увагу на пояснення нового матеріалу, робити пам’ятки, опорні конспекти тощо.
  • Не забувати про фактори збереження здоров’я. Проводити фізкультхвилинки, вправи для очей
  • Дотримуватися мережевого етикету спілкування (писати стисло, ввічливо, не писати в пізній чи дуже ранній час).

Рекомендації батькам:

  • Забезпечувати учням зручне робоче місце з дотриманням норм освітленості.
  • Підтримувати зв’язок з класним керівником.

Рекомендації учням:

  • Доєднуватися до конференції уроку вчасно, заходити під власним ім’ям.
  • Не відкладати виконання завдань асинхронного навчання «на потім».
  • Дотримуватися доброчесності (не списувати).
  • Дотримуватися мережевого етикету спілкування (писати стисло, ввічливо, не писати в пізній чи дуже ранній час).