Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» 2020/2021 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом – День знань – і закінчується не пізніше 1 липня.
Навчальні заняття організовуються за семестрами:
І семестр– з 01вересня по 23 грудня
ІІ семестр – з 08 січня по 31 травня
Впродовж навчального року для учнів проводяться
канікули:
з 31 жовтня по 06 листопада,
з 26 грудня по 07 січня,
з 27 березня по 02 квітня.
Вручення документів про освіту для випускників 9-х класів орієнтовно відбудеться 15 червня, для 11-х класів – 26 червня.
Ліцей працює в двозмінному режимі за 5-денним робочим тижнем.
Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку у перших класах складає 35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хвилин. У зв’язку з двозмінним навчанням школи у 5-11 класах тривалість уроку складатиме 40 хвилин за рахунок ущільнення навчального матеріалу в межах кожного уроку на 5 хвилин.
Розклад дзвінків:
І зміна
ІІ зміна
0 урок –
–
11.25-12.05
1 урок –
8.00-8.40
12.20-13.00
2 урок –
8.50-9.30
13.10-13.50
3 урок –
9.45-10.25
14.00-14.40
4 урок –
10.35-11.15
14.50-15.30
5 урок –
11.25-12.05
15.40-16.20
6 урок –
12.20-13.00
16.25-17.05
7 урок –
13.10-13.50
8 урок –
14.00-14.40
Навчальні заняття починаються в школі о 8.00 і закінчуються о 19.00.
З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов за погодженням з відділом освіти можуть змінюватися структура навчального року та графік учнівських канікул.
Мова навчання в усіх класах українська.
Режим роботи ліцею – п’ятиденний.
Ліцензований обсяг: 1200 чол. Станом на 02.09.2022 р. кількість учнів у закладі становить 1751 чол.
Відповідно до Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту” рішення виконавчого комітету Бучанської міської ради від 16.03.2021 №155 «Про закріплення території обслуговування за закладами загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади» та з метою забезпечення доступності здобуття дітьми початкової освіти за Бучанським ліцеєм №4 закріплено певний мікрорайон.
Вулиці: Ворзельська, Вокзальна №101, В’ячеславаЧорновола, Героїв Майдану, Горького, Депутатська (від Яблунського переїзду до Ковельської траси), Енергетиків, Заводська (від Яблунського переїзду до кеінця), Івана Руденка, князя Володимира Великого, Левка Ревуцького, Лермонтова, Миколи Мурашка, Михайла Гориня, Ново-Лермонтова, Нове-Шосе (всі непарні), Нагірна, Островського, Переїздна, Польова, Северина Наливайка, Щаслива, Трудова, Тюменцева-Хвилі, Устима Кармелюка.
Провулки: Героїв Майдану, Заводський, Михайла Гориня, Санаторний, Трудовий.
Бульвар: Богдана Хмельницького №1, 2, 3, 4, 5, 7, 9
33 кабінети
30 класних кімнат
Художня студія
Мультимедійний кабінет
Кабінет ІКТ
3 кабінети іноземних мов
Кабінет математики
Кабінет української мови
Кабінет хімії
Кабінет біології
Кабінет географії
Кабінет світової літератруи
Кабінет історії
2 комбіновані майстерні обслуговуючої праці
Спортивна зала
Тренажерна зала
Зала для аеробіки
Актова зала
Шкільна їдальня (220 місць)
Медичний кабінет
Мережа Інтернет
Мультимедійні проектори (5)
Мультимедійні дошки (3)
Телевізори (5)
Учнівські комп’ютери у чотирьох кабінетах (35)
Відповідно до розділу ІІ «Зарахування учнів до навчального закладу та їх відрахування» Статуту Бучанського ліцею №4 Бучанської міської ради Київської області прийом до закладу здійснюється на таких умовах:
2.1. Бучанська міська рада Київської області закріплює за навчальним закладом відповідну територію обслуговування й до початку навчального року бере на облік учнів, які мають її відвідувати.
2.2. Зарахування учнiв до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом директора, що видається на підставі особистої заяви (для неповнолітніх — заяви батьків або осiб, якi їх замiнюють) або направлень органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу), довідок про місце роботи батьків та склад сім’ї.
До першого класу зараховуються, як правило, діти з 6 років.
2.3. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до навчального закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.
2.4. Прийом учнiв до 1-х, 5-х та 10-х класів із поглибленим вивченням окремих предметів здійснюється на конкурсній основі на пiдставi заяви батьків або осіб, які їх замінюють. Адміністрація навчального закладу самостійно визначає умови й порядок проведення конкурсного прийняття таких учнів. Зарахування учнів до навчального закладу того самого типу або за спеціалізацією, за якою дитина навчалася раніше, може відбуватися за співбесідою.
2.5. Прийом заяв до спеціалізованих та загальноосвітніх класів має відбуватися на парітетних умовах.
Відповідно до розділу ІІ «Зарахування учнів до навчального закладу та їх відрахування» Статуту Бучанського ліцею №4 Бучанської міської ради Київської області прийом до закладу здійснюється на таких умовах:
2.1. Бучанська міська рада Київської області закріплює за навчальним закладом відповідну територію обслуговування й до початку навчального року бере на облік учнів, які мають її відвідувати.
2.2. Зарахування учнiв до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом директора, що видається на підставі особистої заяви (для неповнолітніх — заяви батьків або осiб, якi їх замiнюють) або направлень органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу), довідок про місце роботи батьків та склад сім’ї.
До першого класу зараховуються, як правило, діти з 6 років.
2.3. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до навчального закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.
2.4. Прийом учнiв до 1-х, 5-х та 10-х класів із поглибленим вивченням окремих предметів здійснюється на конкурсній основі на пiдставi заяви батьків або осіб, які їх замінюють. Адміністрація навчального закладу самостійно визначає умови й порядок проведення конкурсного прийняття таких учнів. Зарахування учнів до навчального закладу того самого типу або за спеціалізацією, за якою дитина навчалася раніше, може відбуватися за співбесідою.
2.5. Прийом заяв до спеціалізованих та загальноосвітніх класів має відбуватися на парітетних умовах.
Умови доступності нашого закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Ресурсна кімната– це простір для зручного та результативного навчання дітей, який базується на індивідуальному підході та усуненні труднощів у навчанні та соціалізації дитини з залученням, або повним подальшим переходом у загальноосвітній клас.
Для роботи ресурсного класу дуже важлива наявність правильно організованого та обладнаного приміщення. У ресурсному класі, як правило, є наступні зони:
Робоче місце вчителя
Місце для проведення ранкового кола, фізкультхвилинки або розминки
Парти для індивідуальних занять
Місце для групової роботи
Зона сенсорного розвантаження.
Наявність окремої туалетної кімнати
Наявність пандуса надає доступ до кабінетів І поверху для навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями школи.
Ресурсна кімната
Перелік додаткових освітніх та інших послуг нашого закладу
На даний момент наш заклад не надає додаткових освітніх та інших послуг
Ресурсна кімната– це простір для зручного та результативного навчання дітей, який базується на індивідуальному підході та усуненні труднощів у навчанні та соціалізації дитини з залученням, або повним подальшим переходом у загальноосвітній клас.
Для роботи ресурсного класу дуже важлива наявність правильно організованого та обладнаного приміщення. У ресурсному класі, як правило, є наступні зони:
Робоче місце вчителя
Місце для проведення ранкового кола, фізкультхвилинки або розминки
Парти для індивідуальних занять
Місце для групової роботи
Зона сенсорного розвантаження.
Наявність окремої туалетної кімнати
Наявність пандуса надає доступ до кабінетів І поверху для навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями школи.
Ресурсна кімната
Перелік додаткових освітніх та інших послуг нашого закладу
На даний момент наш заклад не надає додаткових освітніх та інших послуг
Залишити відповідь