Із досвіду роботи вчителів художньо-естетичного циклу в умовах дистанційного навчання

Мащенко Світлана Євгенівна Яке воно навчання в школі в сьогоднішніх реаліях в умовах карантину? Те, як відбуватиметься навчання залежить від кожної конкретної школи, вчителя, учня. Від того, наскільки швидко школа зможе перебудувати свою роботу в режим он-лайн, наскільки учасники освітнього процесу мають якісний доступ до Інтернету та як вміють ним користуватися. Дистанційне навчання відкриває нові можливості перед педагогами. Насамперед, можливість експериментувати, пробувати нові форми навчання, а так – допомагати й дітям опановувати їх. Це в будь-якому випадку піде на користь, навчить дітей самостійності й допоможе педагогу проявити свою креативність. На своїх уроках музичного мистецтва разом з учнями подорожуємо у часі, знайомимось з маршами української землі. Слухаємо чарівну музику Поля Моріа. Уявляємо себе у ролі музиканта-професіонала виконуючи ритмічні вправи на ударних інструментах. Досліджуємо, яка музика зацікавлює і привертає увагу до конкурсу юних вокалістів «Голос. Діти».
Новікова Тетяна Дмитрівна Виконуючи завдання з образотворчого мистецтва учні знайомляться з такими видами мистецтва як графіка, живопис, архітектура, скульптура. Учні 5-х класів малюють пейзажі та ліплять з пластиліну декоративні глечики, створюють паперові макети архітектурних споруд, учні 6-х класів опановують жанр натюрморту, а семикласники розробляють ескізи дитячого майданчика.

Із досвіду роботи