Із досвіду роботи вчителів художньо-естетичного циклу в умовах дистанційного навчання

Степанова Ірина Петрівна  В умовах дистанційного навчання вчителі завжди у пошуках цікавих форм роботи. У 5 класі “Інтелект” провідною темою уроків мистецтва є “Космічні фантазії”. Дітям було запропоновано намалювати малюнок або з підручних матеріалів зробити поробку на тематику “Всесвіт”. Учні творчо віднеслися до завдання,використовуючи для цього різні матеріали. Одним із завдань у 6-х класах було створення дітьми кросвордів, використовуючи назви музичних творів та жанрів, ім’я композиторів і т.д. Учні 9-х класів працюють над проектами та презентаціями “Декоративний стиль” та “Фотомистецтво”. Життя сучасних старшокласників тісно пов’язане з фото та селфі, тож у виконаних завданнях вони презентували фото навколишнього прекрасного.

Новикова Надія Валентинівна Першочерговим завданням навчання мистецтву вважаю розвиток творчих здібностей учнів, формування креативного, нестандартного мислення, набуття ними досвіду самостійної пошуково-дослідницької діяльності. Під час дистанційного навчання намагаюся ретельно добирати завдання для учнів, поєднуючи пошукову та творчу складові. Так учні 7-Г класу опановуючи тему «Ландшафтний дизайн» отримали завдання створити ескіз дитячої площадки чи спортивного  майданчику, або ескіз дачної чи прибудинкової клумби. Восьмикласники, вивчаючи тему «Романтизм», створювали малюнок чи підбирали поетичний текст до музичних шедеврів композиторів-романтиків. Учні 9-А класу тему «Фотомистецтво» вивчали шляхом повноцінного занурення у творчий процес фотографа і створювали фотокосплеї відомих живописних творів. Учні 10-В класу ділилися улюбленими віршами Омара Хайяма та розмірковували над їхнім змістом, а учні 11-А класу здійснювали віртуальну подорож вулицями українських міст, вивчаючи архітектурні стилі ХХ століття.

Із досвіду роботи вчителів художньо-естетичного циклу в умовах дистанційного навчання