Науково-практичний семінар у рамках дослідно-експериментальної роботи

Зодчий будує храми та палаци. Композитор пише музичні твори, художник – картини… А вчитель, якщо він не «урокодатель», а творець, створює урок як твір педагогічної майстерності, створює його для дітей і разом з дітьми

23 лютого наша школа радо відкрила двері гостям, учасникам науково-практичного семінару – працівникам Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України та педагогам Великодимерського НВК. Зустріч відбулася в рамках спільної дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня над темою: «Розроблення методичної системи навчання з предметів природничо-математичного циклу на засадах компетентністного підходу». 

Теоретичну частину семінару розпочала Тетяна Миколаївна Засєкіна, заступник директора ІП НАПН України, виступом про результати співпраці нашої школи, Великодимерського НВК та Інституту педагогіки. Директор школи Алла Миколаївна Літкевич у своєму виступі окреслила роль дослідно-експериментальної роботи в формуванні ключових компетентностей учнів та професійному зростанні педагогів. Науковці відділу фізичної, хімічної, біологічної освіти Інституту педагогіки у своїх виступах розкрили основні теоретичні аспекти теми семінару «Реалізація сучасних інноваційних технологій навчання на засадах компетентністного підходу при вивченні природничих дисциплін». Матяш Н.Ю. виступила з темою «Предметна компетентність як дидактична категорія», Коршевнюк Т.В. розповіла про «Завдання в системі засобів компетентнісно орієнтованого навчання біології». З темою «Розвиток компетентностей під час виконання навчальних проектів» виступила Вороненко Т.І., з темою «Формування політехнічного складника предметної компетентності учнів з фізики» – Сіпій В.В. Детально про хід експерименту з учнями 11-х класів з теми «Метод моделювання у компетентнісно орієнтованому навчанні біології» розповів Козленко О.Г.

Не дивлячись на досить великий за обсягом теоретичний блок, семінар проходив жваво й цікаво, адже виступи науковців були практико орієнтовані і стосувалися безпосередньо навчально-виховного процесу. Тож, практично  після кожного виступу, учасники семінару доповнювали почуте, вступали в дискусію, пропонували цікаві ідеї для подальшої співпраці.

А практичне впровадження сучасних інноваційних технологій продемонстрували учителі нашої школи. Глущенко С.В., Титов О.І. та Купка С.М. показали фрагменти уроків природничого циклу, а Старовойтова Л.В. провела тренінг з основ здоров’я з учасниками семінару.

Після підведення підсумків усі педагоги отримали сертифікати про участь у науково-практичному семінарі, а гості – пам’ятні сувеніри на згадку про проведений захід.

Науково-практичний семінар