Організація дистанційного навчання вчителями кафедри суспільних дисциплін

0-02-0a-1879228842b7ebd9e8c966cdc41baa246129f5099132640f17c2871cd0ca9a16_8263fe56

Дистанційне навчання виявилося непростим завданням для всіх учасників освітнього процесу, але вчителі кафедри історії та правознавства знаходять різні рішення в умовах карантину: від домашніх завдань на Google – диску до онлайн-консультацій у Zoom.
Головним завданням дистанційного навчання для вчителів історії та права є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
Зокрема:
Ситник Галина Миколаївна, учитель історії, яка викладає в 10-А, 10-Б, 10-В, 11-А, 9-А, 9-В.
“З усіма налагоджене дистанційне навчання. Завдання учні отримують на диск, або через Viber за підтримки класних керівників.
Учні опрацьовують параграфи згідно календарного плану потижнево, пишуть конспекти, есе з курсу “Громадянська освіта”, надсилають на мою електронну пошту. Після закінчення певної теми проводжу тематичне оцінювання шляхом тестування. Тести складаю сама, або беру на платформі «На урок». Під час вивчення теми «Культура» учні складають таблиці, які будуть перевірені після закінчення карантину.Також кожному класу даю посилання переглянути фільми на You Tube. Також користуюсь платформою «Мій клас», слухаю вебінари і сумую за живою роботою…”
Чумак Ірина Василівна, учитель історії, яка викладає в 5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г, 6-А,6-Б,6-В,8-Б,9-Г,9-Д .
“Такий довгий карантин – виклик для вчителя. На уроці бачиш, як сприймають учні матеріал, чи їм цікаво, іде одразу віддача. Зараз всі поринули у справжнє віртуальне навчання та самоосвіту.
Крім балів за виконане завдання учні отримують ще і вподобайки. Діти пересилають роботи у зошитах через Viber, так я отримую зворотній зв’язок. У нагоді стають і соцмережі – з’ являються сторінки Македонського, Цезаря, Мазепи, Орлика та інших героїв із параграфів. Відео на YouTube допомагають візуалізувати матеріали занять. Для вивчення історії відкриті онлайн екскурсії з усього світу. Тестами із історії освітні ресурси дають можливість знання перевірити і до ЗНО підготуватися.
Батькам раджу для сімейного дозвілля перегляд історичних фільмів.”

0-02-0a-ffe6fe4e30877f2eb12a84cf0d5207324204311641be908fb5dfc8b3dfdb3401_2ee40ced

Шевченко Жанна Анатоліївна, учитель історії, яка викладає 7-Е, 8-Е, 9-Б
“На дистанційному навчанні у кризових умовах ми з дітьми освоїли такий сайт”На Урок”. Звісно, дистанційне навчання-це не просто, але є прийоми та методи, які можуть його полегшити. Один із цих методів тестування, опрацювавши параграф діти проходячи його бачать свої результати.

Але також для себе, я невтрачаю змогу пізнавати,щось нове. На різні тематики, я брала участь у вебінарах з яких отримала сертифікати.

0-02-0a-4eb3e06da833c78bd9b9592b1cbe95e85433cfca036979a58e1613a16edb5861_dff92cd0

Гуцаленко Марина Олексіївна, вчитель історії, яка виладає в 5-Д, 5-Е, 5-Є, 6-Г, 6-Д, 6-Е, 7-х та 8-А та 11-Б класах.
“У умовах дистанційного навчання звичні для традиційної школи форми опанування і перевірки знань намагаюсь переформатувати й підлаштувати для роботи з гаджетами: пояснення нового матеріалу перетворюється в онлайн-консультації та відеоуроки, підсумкові роботи стають тестами.
Враховуючи специфіку предмета я намагаюсь налаштувати ефективне засвоєння учнями необхідного матеріалу, балансуючи між певним об’ємом засвоєних знань та цікавим навчанням.

0-02-0a-910b10e72c78543026f492690d292a593b98fe4f109edca17ebb24a5c88bc4c7_45eb192e

Завдання з детальним пояснення і посиланнями на інтернет джерела, зокрема тематичні відеоматеріали, завантажую на Google-диск.
З метою перевірки знань учнів використовую творчі завдання на висловлення власних думок з певних історичних подій, учні складають порівняльні таблиці, виписують тези, вирішують тестові завдання. Виконані роботи надсилають мені на електронну пошту.

0-02-0a-d9b8d484f095c80f0caafff12d1ff890f7d063c714a32b3483efc5e1e4479e10_b2e8fa22

На сьогоднішній день опановую для подальшого використання додаток Google Classroom – з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань та Google Форми.

Підтримую зв’язок з учнями в реальному часі за допомогою відеочатів Viber, Skype, Zoom.
Важлива роль в організації класної роботи в дистанційному режимі належить класному керівнику, тому мною з метою організації освітнього середовища засобами онлай-платформ та серсівів створенні: група “вчителі 7-А” у додатку “Viber, онлайн-дошки з метою розміщення календаря подій.

0-02-0a-7470f7d2b3cd4d85e9965decf390bace05e9eb9440350787180aaec01b6fdea8_31c4867c 0-02-0a-d9ca0986ad77ef4f22434506b7425baa0a851b124a8437f7d4b867640d9a596b_84094127

Денисова Надія Валентинівна, вчитель правознавства, яка викладає в 9-класах
“Завдання завантажено на гугл диск, є посилання на електронний підручник. Зв’язок з учнями підтримується через електронну пошту, вайбер, телеграм, скайп та мобільний телефон.

Пройшла навчвння “Он-лайн тести для дистанційної роботи” з метою впровадження он-лайн перевірки знань з пройдений під час карантин тем.”
Учителі суспільних дисциплін роблять лише перші кроки в налагодженні дистанційного навчання, але з кожним днем сфери їх діяльності вдосконалюється й розширюється. Сподіваємось, що успішний досвід дистанційного навчання буде використаний при поверненні в звичайний режим навчання !

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>