Педагогічна рада «Комфортність навчання та виховання як запорука формування успішної особистості»
Усі діти – активні, діяльні мрійники,
що тягнуться до перетворень, до творчості.
Тож нам, учителям, необхідно створити їм
таке комфортне навчальне середовище,
яке організовує і спрямовує їх творчу діяльність.
Шалва Амонашвілі
З метою з’ясування впливу комфортності навчання та виховання на формування успішної особистості 31 жовтня 2017 року у НВК №4 було проведено педагогічну раду.
В ході педради детально розглядалася та практично опрацьовувалися структурні компоненти комфортного навчання та виховання: психологічна комфортність, інтелектуальна комфортність, фізична комфортність.
Комфортність навчання та виховання розглядалася з точки зору учасників освітнього процесу: педагогів, батьків та учнів.
Адже саме від того, наскільки учню комфортно у школі, чи хочеться йому щоранку переступати поріг школи і залежить якість освіти, виховання та психологічне здоров’я дитини. Потреба в обговоренні даного питання пов’язана з тим, що у наш час велика кількість учнів відчуває нестійкий, дискомфортний стан, який сповільнює виконання шкільних вимог, породжує труднощі під час спілкування з педагогами та однолітками. Розв’язок цієї проблеми лежить у досягненні школярами комфорту в навчальному середовищі як стану та якісної характеристики їхньої діяльності.