Вчителі трудового навчання, фізичної культури, ОЗВ про організації та проведення дистанційного навчання під час карантину

Кафедра трудового навчання
Наші учні сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією, для них не є проблемою навчатися  дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини!
Перед педагогами  постало чергове непросте завдання – як організувати продуктивний освітній процес дистанційно. Як впоратись із цією непростою ситуацією?
Організаційна робота

Безымянный

Мотиваційна
Для дистанційного навчання характерна сильна пізнавальна мотивація, що створюється мережею Інтернет

Безымянный

Розробка навчальних матеріалів

Безымянный

Доступність навчальних матеріалів.
Учень отримує  усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент (розміщення завдань на гугл диску)

Безымянный

Зворотній зв’язок з учнем для консультації, контролю виконання та оцінювання завдань

Безымянный

Безымянный

Кафедра фізичної культури

Організаційна робота

Безымянный

Мотиваційна

Для дистанційного навчання характерна сильна пізнавальна мотивація, що створюється мережею Інтернет

Безымянный

Розробка навчальних матеріалів

Презентация1

Доступність навчальних матеріалів.

Учень отримує  усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент.  (розміщення завдань на гул диску)

Безымянный

Зворотній зв’язок з учнем для консультації, контролю виконання та оцінювання завдань

Безымянный