Вчителі трудового навчання, фізичної культури, ОЗВ про організації та проведення дистанційного навчання під час карантину
Кафедра трудового навчання
Наші учні сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією, для них не є проблемою навчатися дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини!
Перед педагогами постало чергове непросте завдання – як організувати продуктивний освітній процес дистанційно. Як впоратись із цією непростою ситуацією?
Організаційна робота
Мотиваційна
Для дистанційного навчання характерна сильна пізнавальна мотивація, що створюється мережею Інтернет
Розробка навчальних матеріалів
Доступність навчальних матеріалів.
Учень отримує усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент (розміщення завдань на гугл диску)
Зворотній зв’язок з учнем для консультації, контролю виконання та оцінювання завдань
Кафедра фізичної культури
Організаційна робота
Мотиваційна
Для дистанційного навчання характерна сильна пізнавальна мотивація, що створюється мережею Інтернет
Розробка навчальних матеріалів
Доступність навчальних матеріалів.
Учень отримує усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент. (розміщення завдань на гул диску)
Зворотній зв’язок з учнем для консультації, контролю виконання та оцінювання завдань