Вчителі трудового навчання та фізичної культури про дистанційне навчання учнів в період з 30.03 по 03.04
Кафедра трудового навчання
Дузь-Крятченко Катерина Євгенівна
Звіт
вчителя трудового навчання Бучанського
НВК «СЗОШ І-ІІІст.-ЗОШ І-ІІІст.» №4 Дузь-Крятченко Катерини Євгенівни з організації та проведення дистанційного навчання під час всеукраїнського карантину 2020р. з 30,03,2020 по 03,04,2020
На третьому тижні карантину мною були роздані завдання для дівчат 5-9 красів. Вони були задані відповідно до навчальної програми класів та затверджених планів роботи на ІІ семестр 2020р. А Саме:
9класи
Шановні дев`ятикласниці, на цому тижні ви маєте опрацювати таку тему: Мій власний стиль. Зробіть коротеньку доповідь (можна відео) про ваш особистий стиль в одязі. Чому саме він, які дрібниці ви додаєте до свого одягу, щоб підкреслити індивідуальність.
Зроблену роботу відправляти мені на пошту, яка була вказана у попередньому завданні
8 класи
Шановні восьмикласниці. На цьому тижні вам необхідно доробити всі намистини с вовни, зібрати їх у намисто, сфотографувати його.
Зроблену роботу відправляти мені на пошту, яка була вказана у попередньому завданні.
7 клас
Шановні семикласниці. На цьому тижні вам необхідно побудувати у зошиті кресленик виробу (вашого органайзера) та виготовити лекала (ту викрійку, за допомогою якої ви будете розмічати елементи органайзера на фетрі.
Зроблену роботу відправляти мені на пошту, яка була вказана у попередньому завданні.
6 класи
Шановні шестикласниці. Розпочинаємо роботу над деревом з бісеру. На цьому тижні вам необхідно зробити наступне (у зошитах): знайти в інформаційних джерелах моделі-аналоги дерев із бісеру. Виявити кращи ознаки із метою використання у власному проекті.
Створити малюнок дерева з використанням методів фантазування та біоформ.
Зроблену роботу відправляти мені на пошту, яка була вказана у попередньому завданні.
5 класи
Шановні п`ятикласниці. Ми починаємо роботу над брелоком з бісеру. На цей тиждень завдання таке: створити малюнок майбутнього брелоку з використанням методу фантазування та моделей-аналогів (інтернет). Не забуваємо про те, що попередні завдання не відмінено!!! Пошта для виконаних завдань та сама.
Як і на попередніх тижнях, активність дітей мізерна. Але ті, хто виконують завдання, роблять це бездоганно.
Кравчук Світлана Павлівна
Звіт про роботу Кравчук С.П.
Завдання для 5 го класу
Ліплення з солоного тіста
Завдання для 6 го класу
Технологія приготування гарячих напоїв
З гарячих напоїв найпоширеніші чай, кава, какао, шоколад тощо.
Практична робота.
Приготування гарячих напоїв
Послідовність виконання роботи:
- Вибрати напій для приготування.
- Дібрати необхідний посуд для приготування напою.
- Дібрати продукти необхідні для приготування напою.
- Приготувати напій.
Подати на стіл.
Завдання для 7 го класу
Технологія приготування страв із яєць
Практична робота. Варіння яєць
Послідовність виконання роботи:
- Вибрати два способи (консистенції) варіння яєць.
- Дібрати необхідний посуд.
- Зварити яйця в двох різних консистенціях.
- Подати на стіл.
- Виконувати роботу із дотриманням правил безпечної праці!
Завдання для 8 го класу
Салати та їх харчова цінність. Умови й термін зберігання свіжих овочів. Способи подрібнення овочів. Інструменти та пристосування
Практична робота. Нарізання овочів
Зміст роботи:
В цій роботі вам слід виконати вправи з нарізання овочів різними способами. Оберіть чотири різних способи.
Завдання для 9 го класу
Фалько Володимир Вікторович
Завдання
На початку тижня, завдання з трудового навчання та технології були розміщені
на https://drive.google.com/ в 24 класах
Новак Ярослав Миколайович
Дата | Клас | Тема | Вид роботи |
16.03-20.03 | 5–Д,Е | Види пиломатеріалів | Тести, презентації, заповнення таблиць |
6–Д,Е | Поняття про виготовлення тонколистового металу, його | Тести, відео | |
8–Б,В,Г,Д,Е | Аналіз предметів інтер’єру | Тести, заповнення таблиць | |
23.03-27.03 | 5–Д,Е | Основні розрізи стовбура деревини | Тести, презентації, заповнення таблиць |
6–Д,Е | Види та властивості тонколистового металу | Тести, відео | |
8–Б,В,Г,Д,Е | Лабораторно-практична робота
«Аналіз предметів інтер’єру» |
Тести, заповнення таблиць | |
30.03-03.04 | 5–Д,Е | Технологія шліфування деревних матеріалів | Самостійне опрацювання матеріалу, перегляд презентації |
6–Д,Е | Види сортового прокату | Самостійне опрацювання матеріалу, перегляд презентації | |
8–Б,В,Г,Д,Е | Різання металу на металорізальних верстатах | Самостійне опрацювання матеріалу, перегляд презентації | |
06.04-
10.04 |
5–Д,Е | Технологія шліфування деревних матеріалів | Виконання тесту |
6–Д,Е | Види сортового прокату | Перегляд відео, виконання завдання | |
8–Б,В,Г,Д,Е | Сучасні методи обробки металу | Самостійне опрацювання матеріалу, виконання тесту |
Кафедра фізичної культури
Мазна Аліна Леонідівна, Полякова Ніна Володимирівна
З метою виховання учнів на гуманістичних цінностях , формування в них навичок та культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою спортом 3 30.03-03.04 .
Під час проведення дистанційного навчання робота вчителів фізичної культури була спрямована на:
-виховання в учнів ціннісної орієнтації на здоровий спосіб життя;
-покращення здоров’я ;
-придбання необхідних знань в області фізичної культури;
-залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою і спортом
Карабут Олексій Миколайович
Негода Олексій Миколайович