Завдання із зарубіжної літератури на час карантину для 5-А, 5-Б,5-Г, 7 -А, 9-х, 10-х класів

5-і класи   Прочитати повість Марка Твена “Пригоди Тома Сойєра”, характеризувати образи Тома Сойєра і Гека Фінна. Провести спостереження за поведінкою дорослих і дітей у повісті. Переказувати ключові епізоди повісті.

Читати повість Елеонор Портер “Поллівнна”

7 – А клас. Прочитати повість Олександра Гріна “Пурпурові вітрила”, характеризувати образи Ассоль і капітана Грея.  Вивчити напам’ять один із віршів : Г.Гейне “Коли настав чудовий май”, Р.Бернса “Любов”, К.Симонова “Жди меня”

9 – і класи   прочитати поему Байрона “Мазепа”, виписати цитати до образу Мазепи.

Вивчити біографію Адама Міцкевича, записати в зошити основні факти його життя і творчості, вивчити напам’ять один із “Кримських сонетів”: “Буря”, “Гробниця Потоцької”, “Бахчисарай”, “Аккерманські степи”

10-А клас. Образи Анни Кареніної та Костянтина Левіна, підготуватись до контрольної роботи за темою “Лев Толстой. Роман  “Анна Кареніна” . Вивчити напам’ять один із віршів Некрасова : “На смерть Шевченка”, “Роздуми біля парадного під’їзду”, “Трійка”, “О шостій вчора завернув…”

10-б клас. Образи Анни Кареніної та Костянтина Левіна.