Звіт про роботу вчителів початкових класів під час карантину

За умов дистанційного навчання під час карантину вчителі початкових класів освітній процес втілюють за допомогою різних методів.

Щодня учні отримують завдання на Google диску згідно з розкладом уроків і календарним плануванням, а також рекомендації, необхідні посилання, коментарі, які мають допомогти у виконанні завдань, аудіо та відео пояснення вчителів. Також учителі проводять он-лайн уроки на платформі ZOOM.

Виконані завдання учні фотографують та відправляють на перевірку вчителю у приватні повідомлення, на електронну пошту чи Viber. Також учні проходять он-лайн тестування на платформах «На урок», «Мій клас», «Всеосвіта», «LearningApps».

Та під час карантину  вчителі не тільки навчають, а ще й вчаться самі: вивчають освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину, проходять он-лайн курси та вебінари.

Демонстрація спектру обраних методів

Лавровська В.А.: «Так як дітки ще маленькі і не всі можуть працювати без допомоги дорослих, намагаюся полегшити навчання дітей в умовах карантину. Постійно спілкуюся з батьками по телефону, викладаю у Viber-групу класу свої аудіо пояснення та відео уроки. Сподобався урок, проведений мною на природі. З нетерпінням чекаю завершення карантину, щоб вже разом з дітьми проводити уроки на свіжому повітрі»

Звіт (Лавровська)

Піддубна Н.М.:  «На Google диску кожного дня поповнюю матеріал для вивчення різних предметів. Це і відео пояснення, і схеми та алгоритми виконання завдань, і зразки запису робіт. Діти ведуть довідники, які поповнюють схемами та алгоритмами для використання у подальшій роботі. З предмету «Навколишній світ» діти переглядають відео відповідно до теми уроку і виконують практичні роботи на контурній карті. Дітям дуже подобається пересилати відео звіт виконання усних завдань, зокрема читання текстів та декламування віршів»

Звіт (Піддубна)

Стужук І.В.:  «Карантин – це не канікули, тому і використовую цей час з користю. А саме:

  1. Розробка уроків, пошук навчальних онлайн-ресурсів і подача навчального матеріалу на сайт Дистанційного навчання
  2. Запис відео-пояснень граматичного матеріалу для 4-х класів
  3. Онлайн-уроки у 3-х класах
  4. Створення онлайн-тестів у Google формах для 3-х та 4-х класів
  5. Консультування батьків та учнів 4-х класів в онлайн-режимі (Viber та телефонні дзвінки)
  6. Переписка з батьками 2-х та 3-х касів по електронній пошті, надання роз’яснень
  7. Отримання та перевірка робіт учнів
  8. Фіксування та аналіз результатів учнів
  9. Наукове дослідження, написання магістерської роботи
  10. Проходження вебінарів, курсів, конференцій, семінарів (всього вже 22 години)
  11. Звіт (Стужук)

Бондаренко С.А.: «Для того, щоб закріпити вивчений матеріал, діти зареєстровані на платформі «Вчи.юа», де вони виконують завдання в ігровій формі»

Звіт (Бондаренко)

Подібним чином працюють усі вчителі початкових класів.