Звіт роботи кафедри математики, фізики та інформатики у період карантину

12 березня всі заклади освіти перейшли на карантин, а Міністерство освіти і науки України зобов’язало педагогів забезпечити дистанційне навчання учнів.
Батьки і діти опинившись у полоні своїх комфортних домівок. Діти сидять вдома, батьки не розуміють, що з ними робити, а вчителі у розпачі продовження навчання  учнів, ЗНО.

Вчителі кафедри математики, фізики, інформатики для навчання учнів  використовують  всі доступні електронні дистанційні можливості.
Зокрема :
Трофименко Ольга Вікторівна, уроки учнів 7-г класу проходить онлайн через Skурe та Zoom. Кожен учень має друкований зошит з алгебри та геометрії, зошит з тренажерами, оскільки цей клас навчається за НПП «Інтелект України». Працюємо як на уроці, лише у віртуальному класі: є пояснення вчителя, відповіді учнів, запитання від дітей, якщо є щось не зрозуміле.

Безымянный

Новак Наталія Станіславівна, створює тести в Google формах, дає посилання на відеоуроки, знімає свої відеоуроки, проводить конференції онлайн.

Безымянный

Кононенко Юлія Борисівна консультує дітей у Viber або в телефонному режимі, через скайп…

Безымянный

Невмержицька Юлія Михайлівна для дистанційного навчання обрала поєднання декількох платформ: Classroom, LearningApps, Google форми, МійКлас. Невід‘ємною частиною роботи є постійне спілкування з дітьми і батьками, та надання індивідуальних консультацій.

Безымянный

Жучкова Валентина Миколаївна у своїй роботі використовує спільноти Viber. Створено групи 8-А, 9-А, в яких учні отримують відеоуроки, тренувальні завдання, пишуть самостійні роботи для перевірки вивченого за карантин матеріалу. Учні мають по 6-7 оцінок кожен, на своїх сторінках вони ознайомлені з ними. Вчителька використовує прийом “Зроби за зразком”, оцінює виконане завдання вибірково.

Безымянный

Так працює і Зарицька Світлана Анатоліївна.

Панійван Світлана Михайлівна  з 5 і 7 – ми класами працює через платформу “Мій клас”,  з 8- ми класами працює в Google Диску. Скидає теоретичний матеріал, розв’язування типових задач, різні відео, які стосуються вивченню нової теми. Отримала сертифікат і вчиться, як працювати в платформі “zoom”, щоб проводити відеоуроки.  Має постійний зв’язок з дітьми(створила свою групу)  зв’язок з батьками та класними керівниками інших класів.