Звіт роботи кафедри математики, фізики та інформатики у період карантину
12 березня всі заклади освіти перейшли на карантин, а Міністерство освіти і науки України зобов’язало педагогів забезпечити дистанційне навчання учнів.
Батьки і діти опинившись у полоні своїх комфортних домівок. Діти сидять вдома, батьки не розуміють, що з ними робити, а вчителі у розпачі продовження навчання учнів, ЗНО.
Вчителі кафедри математики, фізики, інформатики для навчання учнів використовують всі доступні електронні дистанційні можливості.
Зокрема :
Трофименко Ольга Вікторівна, уроки учнів 7-г класу проходить онлайн через Skурe та Zoom. Кожен учень має друкований зошит з алгебри та геометрії, зошит з тренажерами, оскільки цей клас навчається за НПП «Інтелект України». Працюємо як на уроці, лише у віртуальному класі: є пояснення вчителя, відповіді учнів, запитання від дітей, якщо є щось не зрозуміле.
Новак Наталія Станіславівна, створює тести в Google формах, дає посилання на відеоуроки, знімає свої відеоуроки, проводить конференції онлайн.
Кононенко Юлія Борисівна консультує дітей у Viber або в телефонному режимі, через скайп…
Невмержицька Юлія Михайлівна для дистанційного навчання обрала поєднання декількох платформ: Classroom, LearningApps, Google форми, МійКлас. Невід‘ємною частиною роботи є постійне спілкування з дітьми і батьками, та надання індивідуальних консультацій.
Жучкова Валентина Миколаївна у своїй роботі використовує спільноти Viber. Створено групи 8-А, 9-А, в яких учні отримують відеоуроки, тренувальні завдання, пишуть самостійні роботи для перевірки вивченого за карантин матеріалу. Учні мають по 6-7 оцінок кожен, на своїх сторінках вони ознайомлені з ними. Вчителька використовує прийом “Зроби за зразком”, оцінює виконане завдання вибірково.
Так працює і Зарицька Світлана Анатоліївна.
Панійван Світлана Михайлівна з 5 і 7 – ми класами працює через платформу “Мій клас”, з 8- ми класами працює в Google Диску. Скидає теоретичний матеріал, розв’язування типових задач, різні відео, які стосуються вивченню нової теми. Отримала сертифікат і вчиться, як працювати в платформі “zoom”, щоб проводити відеоуроки. Має постійний зв’язок з дітьми(створила свою групу) зв’язок з батьками та класними керівниками інших класів.