Дистанційне навчання з 11.01.2021 по 22.01.2021
До уваги учнів та батьків!
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з 8 січня 2021 року до 24 січня 2021 року забороняється відвідування закладів освіти.
Враховуючи вищезазначене, рішенням педагогічної ради № 8 від 04 січня 2021 року з 11 січня 2021 року по 22 січня 2021 року форму навчання буде змінено на дистанційну.
Засоби для синхронного навчання – конференції Zoom. Для асинхронного навчання – мережева папка «Дистанційне навчання» для передачі файлів на платформі Google. Для тестування – платформи «Всеосвіта», «На урок», форми Google, з обов’язковим інформуванням за день до проведення тестування та розміщенням посилання у мережевій папці.
Відповідно до санітарних вимог скорочено тривалість уроку для синхронного навчання.
Розклад дзвінків:
І зміна | ІІ зміна | Початкова школа | |
1 | 8.00-8.30 | 12.20-12.50 | 8.00-8.15. 8.20-8.35 |
2 | 8.40-9.10 | 13.00-13.30 | 8.50-9.05 09.10-09.25 |
3 | 9.20-9.50 | 13.40-14.10 | 9.35-09.50 09.55-10.10 |
4 | 10.00-10.30 | 14.20-14.50 | 10.20-10.35 10.40-10.55 |
5 | 10.40-11.10 | 14.55-15.25 | (перерви всередині по 5 хвилин на спільні фізкультхвилинки) |
6 | 11.20-11.50 | 15.30-16.00 | |
Обідня перерва | |||
7 | 12.20-12.50 | ||
8 | 13.00-13.30 |
З учнями 5-6-х класів фізкультхвилинки слід планувати в зручний час відповідно до структури уроку. Учні 7-11-х класів проводять фізкультхвилинки під час перерв між уроками самостійно. Якщо урок за розкладом проводиться в асинхронному режимі, то учні в цей час можуть виконувати завдання, надані вчителем.
Рекомендації вчителям:
- При плануванні завдань для асинхронного навчання та всіх домашніх завдань дотримуватися рекомендованого обсягу.
- Забезпечувати зворотній зв’язок з учнями.
- Звертати особливу увагу на пояснення нового матеріалу, робити пам’ятки, опорні конспекти тощо.
- Не забувати про фактори збереження здоров’я. Проводити фізкультхвилинки, вправи для очей
- Дотримуватися мережевого етикету спілкування (писати стисло, ввічливо, не писати в пізній чи дуже ранній час).
Рекомендації батькам:
- Забезпечувати учням зручне робоче місце з дотриманням норм освітленості.
- Підтримувати зв’язок з класним керівником.
Рекомендації учням:
- Доєднуватися до конференції уроку вчасно, заходити під власним ім’ям.
- Не відкладати виконання завдань асинхронного навчання «на потім».
- Дотримуватися доброчесності (не списувати).
- Дотримуватися мережевого етикету спілкування (писати стисло, ввічливо, не писати в пізній чи дуже ранній час).