Завершується перший тиждень дистанційного навчання!

Хоча ми й робимо це вперше, але результатами задоволені і діти, і батьки, і вчителі. Кожен вчитель має змогу самостійно добирати форми роботи, але мета у всіх одна: працюємо на результат.
Вчителі пристосовуються до проведення уроків з екранів гаджетів, тестують сервіси відеоконференцій та платформи для інтерактивного навчання, успішно практикують роботу в Google Classroom.

Ми продовжуємо вдосконалюватись та шукати баланс, але вже зараз дуже пишаємось винахідливістю наших педагогів.

Ось трохи історій про те, які форми організації навчання обирають вчителі ношої школи… 

  • Коваленко Юлія Миколаївна, учителька англійської мови: 

“Здається, що карантин, попри обмеженість живого спілкування й дотримання вимушених дистанцій, зближує. Електронними листами й онлайн-зустрічами.

1

Використовую ZOOM для відеотрансляцій. 40 хвилин дозволеного часу (безкоштовно) є оптимальними для проведення повноцінного уроку. Даю можливість учням долучатися й активно відповідати на питання.»

  • Невмержицька Юлія Михайлівна, учителька матем атики: 

«Я обрала для комунікації з учнями Google Клас – це новий інструмент, за допомогою якого я можу швидко створювати й упорядковувати завдання, надавати результати перевірок і легко спілкуватися зі своїми учнями.»

2

  • Карабут Олексій Миколайович, учитель фізичної культури:

«Мною була розроблена програма віджимань від підлоги для початківців із врахуванням вікових особливостей та з чіткими рекомендаціями. Процес тренувань учні знімають на відео та діляться досягнутими результатами»

3