Як вивчати мистецтво під час карантину? З досвіду роботи вчителів художньо-естетичного циклу

Під час шкільного карантину участь у дистанційному навчанні взяли вчителі художньо-естетичних дисциплін. Були розроблені різнорівневі творчі та проєктні завдання з усіма необхідними інтернет-посиланнями, онлайн-тестування з музичного мистецтва в основній школі. Ці тести були розроблені за допомогою освітнього проекту ” На урок”. Зареєструвавшись на сайті вчитель може використати тест колеги або ж створити його власноруч. При оформленні тестування доступно багато можливостей: робити різні редагування і коригувати тести за різними параметрами, включаючи назву предмета, назву теми, клас (для якого буде адресований тест),редагувати рівень оцінювання, а також задавати параметри із зазначенням відведеного часу для тестування. Етап перевірки знань учнів можна оцінити в реальному часі . Всі дані з посиланням повідомляються дітям завчасно. Протягом всього часу, відведеного для проходження тестування, вчитель з легкістю може прослідкувати успішність дітей і рівень засвоєння навчального матеріалу. Для вчителів це хороший винахід для онлайн-роботи, а для учнів – можливість прагнути до самоосвіти і перевірки своїх досягнень у незвичній формі роботи.
Доцільно зазначити, що протягом навчального тижня учителі дистанційно консультують учнів що виконаних ними творчих завдань, мають можливість перевіряти й оцінювати роботи дітей.

Як вивчати мистецтво під час карантину?