Творчі пошуки шляхів удосконалення дистанційного навчання!

Вимушене дистанційне навчання поставило вчителів перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні.Але вчителі кафедри історії та правознавства за досить короткий період часу, шляхом практики, знайшли оптимальні методи викладання навчального матеріалу.
Зокрема:
Гуцаленко Марина Олексіївна, вчитель історії, яка виладає в 5-Д, 5-Е, 5-Є, 6-Г, 6-Д, 6-Е, 7-х та 8-А та 11-Б класах.
“Завдання з детальним пояснення і посиланнями на інтернет джерела, зокрема тематичні відеоматеріали, завантажую на Google-диск.
З метою перевірки знань учнів використовую творчі завдання на висловлення власних думок з певних історичних подій, учні складають порівняльні таблиці, виписують тези, вирішують тестові завдання. Виконані роботи надсилають мені на електронну пошту.
На цьому тижні навчилася як працювити в додатоках Google Classroom, Google Форми, які систематизують матеріал і значно спощують перевірку знань учнів.
Продовжую підтримувати зв’язок з учнями в реальному часі за допомогою відеочатів Viber, Skype, Zoom.
Під час роботи в дистанційному режимі у класного керівника клопотів не менше, а можливо і навпаки…потрібно скоординувати роботу, налагодити зваємозвязок між учнем і вчителем. Тому з цією метою продовжуємо працювати у додатку “Viber”, група “вчителі 7-А” та розміщувати важливу інформацію в календарі подій на Google-диску”.

Ситник Галина Миколаївна, учитель історії, яка викладає в 10-А, 10-Б, 10-В, 11-А, 9-А, 9-В.
“Завдання учні отримують на гугл-диск.
За минулий тиждень провела тематичну контрольну з теми “Азія в 20-30 рр XX ” з всесвітньої історії для учнів 10-А, 10-Б,10-В класів.
З курсу “Громадянська освіта” учні надсилали творчі роботи, есе.
З історії України учні 10-х класів виконали завдання до теми “Культура”. Учні 11-А класу склали тести з теми “Становлення України як незалежної держави”.
Учні 9-х класів опрацьовують матеріал підручника і готуються до тестування.
Також кожному класу даю посилання переглянути фільми на You Tube”.
Чумак Ірина Василівна, учитель історії, яка викладає в 5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г, 6-А,6-Б,6-В,8-Б,9-Г,9-Д .
“Зараз всі поринули у справжнє віртуальне навчання та самоосвіту.
Діти пересилають фото робіт у зошитах на електронну адресу, так я отримую зворотній зв’язок. У нагоді стають і соцмережі.
Відео на YouTube допомагають візуалізувати матеріали занять. Для вивчення історії відкриті онлайн екскурсії з усього світу.
Тестами із історії освітні ресурси дають можливість знання перевірити і до ЗНО підготуватися”.
Шевченко Жанна Анатоліївна, учитель історії, яка викладає 7-Е, 8-Е, 9-Б
“На дистанційному навчанні, діти освоюють різні навики, сайти. Проходячи тести після кожного параграфа вони закріплюють свої знання, а конспектуючи важливі значення і дати вони можуть в будь-який час швидко знайти інформацію.
Дуже тяжко без живого спілкування, але вони зрадість діляться своїми конспектами і цим показують, що вони стараються і працюють.
Багато часу йде на спілкування з дітьми по темах. Кожна дитина постійно пише навіть по найпростіших запитаннях, їм дійсно бракує нас вчителів. І я зрадістю намагаюсь їм допомогти. Багато батьків особисто пишуть з подякою, що постійно на зв’язку і відповідаю дуже швидко на будь яке їхнє питання”.

Денисова Надія Валентинівна, вчитель правознавства, яка викладає в 9-класах
“Провожую он-лайн заняття в Zoom.. Даю посилання на гугл диску уроків, записаних в You Tube з теми, яка вивчається(Адміністративне право). Закріплення теми – онлайн-тестування”.