Від конфлікту до культури педагогічного спілкування

Конфлікти – це норма життя.

Коли вам здається,

що у вашому житті немає конфліктів,

перевірте, чи є у вас пульс.

Ч. Ліксон

29.10.2018 року в Бучанському НВК №4 відбулася педагогічна рада «Від конфлікту до культури педагогічного спілкування», підготовлена заступниками з НВР: Андрієвич О.В., Трофименко О.В., Яблонською Л.Б.

Педагогічна рада розпочалась із самовизначення педагогів щодо конфліктних ситуацій та їхньої ролі в них. Також кожен член педагогічної ради мав можливість долучитися до створення «Асоціативного куща» «КОНФЛІКТ».

Проводячи педагогічну раду, заступники розглянули конфлікт із різних сторін та між усіма учасниками освітнього процесу. Учителі відчули себе в ролі учня та вчителя в різних конфліктних ситуаціях.

Соціальний педагог закладу Замана О.В. підготувала виступ на тему: «Булінг в освітньому середовищі», закцентувала увагу на сучасній державній політиці в цьому напрямку.

Нова українська школа пропонує свої родзинки в профілактиці конфліктів та їх вирішенні. Практичним досвідом поділилась учитель-методист, яка працює за програмою «Росток» з 1-Б класом і активно втілює всі новведення НУШ.

Завершальною рефлексійною родзинкою педагогічної ради стала практична вправа за методикою «Ключ».

Отже, що ж таке конфлікт? Добро чи зло? Відповіді на ці питання криються в способі вирішення напружених ситуацій. Відсутність конфліктів у школі – явище практично неможливе. І вирішувати їх все одно доведеться. Конструктивне рішення тягне за собою доброзичливі стосунки в класі, деструктивне – збирає образи й роздратування. Зупинитися й подумати в той момент, коли нахлинуло роздратування і гнів – необхідність у виборі свого шляху вирішення конфліктних ситуацій.

[Galleries 916 not found]