Міський семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи

     20 листопада 2018 року  у нашому закладі відбувся семінар-практикум заступників директорів із навчально-виховної роботи та науково-методичної роботи з теми: «Підвищення професійної компетентності вчителя як мотивації до самовдосконалення».

     Лук’яненко О.А., завідувач міського методичного кабінету відділу освіти, виступила з презентацією «Професійна компетентність як крок до успішної атестації» та ознайомила присутніх із «Методичною карткою педагога».

     Літкевич А.М., директор ЗЗСО, презентувала заклад.

     Андрієвич О.В., Трофименко О.В., Яблонська Л.Б., заступники директора з навчально-виховної роботи Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.- ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 креативно підійшли до проведення семінару.  

      Учасники об’єдналися в групи для корпоративного навчання. Цікаво пройшла «Гра сенсів», під час якої кожна група створила «Ціннісну хмару команди» та «Портрет команди». Вернісаж думок довів, що професія учителя – це мистецтво, талант, майстерність.

     Заступники директора плідно працювали в групах, вступаючи в діалог на тему: «Від педагогічної співпраці до педагогіки партнерства».

     Учасники семінару працювали творчо, креативно, створюючи портрет сучасного вчителя.

    Ключовою ознакою системи методичної роботи з педагогічними кадрами має бути не принцип «Навички про всяк випадок» (just in case), а принцип «Навички вчасно (за потребою)» (just in time). Для досягнення ефективності, гнучкості та своєчасності найбільш дієвим є корпоративне навчання кадрів. Професійна освіта має бути безперервною. Педагогів потрібно мотивувати до професійного розвитку. Головне, знайти правильний підхід до кожного педагога. Під час вправи «Пазли» учасники семінару встановлювали  відповідність між терміном, ключовим словом та визначенням сучасних методів корпоративного навчання, таких, як: баддінг, шедоуінг, менторінг, коучінг, секондмент, тьюторство тощо.

      Ще однією родзинкою семінару стали лайфхаки для продуктивного та цікавого уроку, представлені вчителями закладу:

     Ковалик І.М., учитель зарубіжної літератури, показала роботу з кроссенсом «Проблематика оповідання «Жага до життя», ознайомила з інтелект-картками та методикою використання «хмаринки тегів».

     Павлух А.О., учитель початкових класів, представила систему роботи в проекті «На крилах успіху», продемонструвавши специфічні методи та прийоми роботи.

       Методична робота — це цілісна система взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду та спрямовані на підвищення фахової майстерності педагогів, їхнього творчого потенціалу з метою підвищення ефективності освітнього процесу. Пріоритетом методичної роботи слід вважати постійний пошук нових педагогічних технологій, ідей, напрямів. А професіоналізм учителя має характеризуватися високим інноваційно-творчим потенціалом.