Педагогіка партнерства – формування сучасного стилю готовності вчителя й учня співпрацювати в інноваційному режимі

       Сьогодні у Бучанському НВК «СЗОШ І-ІІІ ст. – ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 відбулася педагогічна рада на тему «Педагогіка  партнерства – формування сучасного стилю готовності вчителя й учня співпрацювати в інноваційному режимі».

       Обговорювали питання, що стосуються місії Нової української школи, яка на нашу думку полягає у тому, щоб допомогти кожній дитині розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства усіх учасників освітнього процесу: учителів, учнів і батьків.

       Новий освітній стандарт проголошує педагогіку партнерства з особистісно-зорієнтованим навчанням, у центрі якого дитина. Перед вчителем завжди стоять питання : Кого навчати? Чому навчати? Як навчати?

       А навчаємо ми «цифрове» покоління – покоління «Z». Ефективність освітнього процесу багато в чому залежить від вміння вчителем мотивувати сьогоднішніх учнів, правильно організувати урок і вибрати ту чи іншу форму проведення заняття. Запорукою успішної активності є використання інноваційних технологій, нетрадиційних форм уроків, оскільки вони роблять навчальний процес привабливим для учнів, підвищують їхню мотивацію.

         На зміну поколінню «Z» у країні підростає покоління Альфа — доросла не по роках, прагматична дітвора, яка живе в нових технологіях, має доступ до гігантського масиву інформації і не терпить обмежень свободи.

        Учень «утворюється» у школі під безпосереднім чотирикутним впливом: особистостей одного або декількох улюблених вчителів, команди вчителів, які працюють в даному класі, психолого-педагогічного середовища школи в цілому і укладу шкільного життя. Індивідуально особистісне педагогічне спілкування дає учневі досвід діалогу, повагу та статусне спілкування. Уклад шкільного життя, що представляють собою живі традиції школи, дає учневі стійку систему ідеалів суспільного буття.

Педагогіка партнерства